Najčešća pitanja
- Kako da platim poručeni proizvod?
Plaćanje se vrši pouzećem, prilikom preuzimanja robe, isključivo u gotovini.
- Da li moguće izvršiti plaćanje kreditnom-debitnom karticom?
Nije moguće izvršiti plaćanje kreditnom karticom.
- Da li plaćam troškove poštarine i koliko iznose?
Ukoliko vrednost Vaše porudžbine iznosi preko 2500 din. troškovi poštarine su besplatni. U koliko su ispod navedenog iznosa, troškove poštarine snosi kupac, odnosno 180 din za pošiljke do 5kg.
- Da li postoji mogućnost zamene?
Ako proizvod koji ste kupili odstupa od navedenih informacija na sajtu, možete ga vratiti u nekorišcenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste dobili uz njega, a mi cemo vam novac vratiti. Troškove ponovnog slanja reklamiranog proizvoda snosi kupac.
- Ne mogu da izvršim poručivanje na sajtu?
Ukoliko imate problema prilikom kupovine, porucivanje možete izvršiti i putem email-a, potrebno je samo da nam dostavite podatke o artiklu koji želite da poručite (šifre – oznaka artikla ili link na kom se artikal nalazi, velicinu koja Vam je potrebna, kao i Vaše podatke (Ime, prezime, adresu i kontakt tel.)
- Zaboravio sam lozinku za pristip nalogu, da li mogu da dobijem novu?
Ukoliko ste zaboravili lozinku za pristup Vašem nalogu, možete dobiti novu, tako što cete kliknuti na link - Zaboravili ste lozinku - koji se nalazi u prozoru za Login. otvoriće vam se novi prozor sa poljem za unos vašeg emaila. Servis ce Vam automatski odgovoriti na Vaš email.